09 November 2012

November yang manis

Bismillah.

Tajuk semacam je kan?Kenapa ye?Sebab November itu manis. Sangat manis. November adalah bulan bermulanya cuti panjang. Banyak benda sweet yang berlaku pada bulan November ni. Yup. Sangat sweet. Tarikh 9 November ni agak peribadi bagi diri aku. Kisah yang aku pernah kongsikan di entry lepas.


Source: HERE

InsyaAllah esok, pada jam 9.30 pagi, aku bakal berlepas pulang ke kampung halaman. Cuti panjang tak lama lagi. Cepat betul masa berlalu sampai tak sedar semester 2 sudah melabuhkan tirai. Time flies so fast. Yup. Sangat. And I'm getting older and older day by day. Senior pun dah berjaya menamatkan pelajaran di IPG ni dan insyaAllah dalam bulan Januari 2013, kakak-kakak dan abang-abang yang aku hormati bakal bergelar guru. Aku? Three years left. Takkan terasa semua tu. I'm gonna miss everything. Happy holiday people.

Sadaqallahulazim.

2 comments:

  1. wah, cik erma nak bercuti panjang ni. hehe. best tu cuti. inshaallah lepas ni pun akan jadi cikgu :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...