28 September 2012

Kesibukan dan Kerinduan

Bismillah

A bit late actually. Ingatkan nak update pasal wordless Wednesday tapi tak sempat pulak sebab hari tu sibuk dengan pameran Literasi Bahasa Melayu. No choice. Jadi cikgu kena pandai reka ABM. Hehe. Sangat penat, penat yang teramat sangat.

Pagi tadi, mak ngah aku dah berlepas dari Kuching ke Jeddah. Tak tahu bila sampai Mekah. InsyaAllah, dia bakal menunaikan fardhu haji. Mohon doa dari korang agar perjalanan mak ngah aku diberkati oleh Allah SWT dan semoga mak ngah mendapat haji yang mabrur. InsyaAllah.

Sumber: Adik..hehe


And another sad news, datuk saudara dah kembali ke rahmatullah pukul 10 tadi. Daripada Allah kita datang kepada Allah juga kita kembali. Aku pun tak tahu aku boleh ziarah rumah arwah ke tak sebab banyak program yang kena attend esok. Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Al-Fatihah.

Mak ngan ayah minggu ni sibuk uruskan hal keberangkatan mak ngah ke tanah suci. Unfortunately, adik beradik aku semua tak ada di rumah. Selalu juga bila ada important event macam tu, I was absent but I have no choice. Aku kan jauh. Adik-adik pun jauh. Luckily, ada family terdekat yang boleh tolong-tolong. Encik Fudhail ada di London untuk praktikal. Alhamdulillah, pakcik sihat je. Semoga Allah sentiasa bersama dia. Amin. Pakcik makin berjanggut semenjak berpraktikal ni. Handsome di mata aku cukup lah. Wehehehe. 

Ok. Saja nak merapu. 

Sadaqallahulazim.

2 comments:

  1. atok ngn nenek pun g mekah gak..
    moga selamat pergi n selamat pulang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah..semoga semuanya dipermudahkan oleh Allah :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...