02 July 2012

sakit kalau...

Bismillah..

3 Julai 2012..Genap sebulan Encik Fudhail senyap tanpa berita.Aku pun tak pasti dia dah balik Mesir ke belum sebab apa yang aku tahu dulu dia cakap bulan Julai ni dia balik sana. Entahlah. Semoga dia sentiasa berada dalam lindungan Allah dan dijauhkan dari segala kemungkaran dan laranganNya. Aku harap dia sihat je lah. 

Sumber: Google

Sampai sekarang, dia tak tahu kot yang aku dah mula semester baru, dah habis exam semua tu. Entahlah. Sakit sangat tapi tawakkal je lah. Dah tak tahu nak buat apa lagi dah. Maaf kalau aku tulis entry ni. Okay, nak sambung kerja. 

Sadaqallahulazim.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...