20 July 2012

Marhaban ya Ramadhan!

Bismillah.

Wah. Cepat betul masa berlalu. Malam ni, dah nak masuk 1 Ramadhan. Jom lah kita sama-sama turun padang sempena bulan yang penuh dengan pesta ibadah ni. InsyaAllah banyak manfaat yang bakal kita perolehi. Buat semua Muslimin dan Muslimat, selamat menjalani ibadah puasa, selamat menyambut bulan Ramadhan. Semoga Ramadhan tahun ni adalah Ramadhan yang lebih bermakna buat kita. InsyaAllah :)

Sumber: Google

Teringat satu text message yang aku terima semalam dari satu nombor yang tak dikenali. Mula-mula aku ingatkan tu nombor ayah. Mana tahu aku tak ter'save' ke apa. Aku call lah. Wrong person jadi aku biar je. Then semalam, hamba Allah tu hantar mesej,

"Asmlkm leh kenalan?"

and I was like, huh? lepas tu aku fikir fikir kejap and suddenly, I've got an idea baik punyaaa.. haha..

"maaf.saya tak nak derhaka pada suami saya.salam ramadhan"

wakakaka..lepas tu aku tergelak sorang diri. dia terus tak reply dah. haha. maaf ye. handphone adalah untuk urusan penting sahaja. ingat kredit celcom, digi tu murah ke? huh..

dan hari ni, Encik Fudhail balik Mesir. Flight pukul berapa aku pun tak tahu. Tak apalah. Semoga dilindungi Allah. selamat berpuasa, doktor. 

Sadaqallahulazim.

2 comments:

  1. hahaha...sengel gila...suami konon ceh!!!!selamat berpuasa makcik!!!wekkk

    ReplyDelete
  2. haha...nak save kredit,ckp je lah cmtu..mengganggu je..huh..haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...