12 June 2012

rak buku dah siap! yay!

Bismillah.

Tercapai juga hasrat nak beli rak buku. Walaupun setakat RM17.99, tapi aku puas hati. hehe. Alhamdulillah. Sebelum ni simpan dalam kotak corak-corak yang aku beli kat Popular je. kikiki. Lepas ni kena beli satu lagi kot sebab ada lagi lebihan novel yang aku belum susun :)

tadaa..happy kot :)

aku pasang sendiri tau..tak susah pun..kalau kene ketuk-ketuk,aku rasa rosak dah rak buku ni..kikiki
before

and after :)

p/s: dia dah seminggu tak mengirim khabar.entah dia sihat ke tak.harap-harap ye.AMIN.hari tu encik fudhail kene demam denggi.huhu. dia cakap dia demam je. nasib baik ada sumber yang boleh dipercayai bagitau aku. encik hati yang sangat perahsia. tak apalah. semoga dia sentiasa berada dalam lindungan Allah. AMIN

Sadaqallahulazim.


5 comments:

  1. tu dia...memang kaki novel lah...rambang mata tengok...huhu!!

    ReplyDelete
  2. wahh! nak pinjam boleh x kak? hehe.cantik betul susun buku~ rindu orang seberang ke..haha

    ReplyDelete
  3. dalca: memang kaki novel..haha..ade org tu kaki dota kot :P

    naim: boleh..klu dekat..haha..tp kene handle with care lah..org seberang?dh balik msia kot..hehe

    ReplyDelete
  4. Asalamualaikum. Rak buku ni beli di mana ya?

    ReplyDelete
  5. walaikumsalam..beli kt boulevard..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...