27 May 2012

Panggilan Telefon..haha..

Bismillah.

Keseorangan di rumah. Baru nak bancuh air milo, tiba-tiba telefon rumah berdering.

Aku: hello?

Cik Pemanggil: hello, selamat pagi. Boleh saya bercakap dengan orang dewasa?(suara dia sedap kot)

Aku: owh..diorang takde

Cik Pemanggil: owh..okay..ibu bapa xde ye?

Sumber: Google


Aku: takde(nada malas)

Cik Pemanggil: okay..xpelah...terima kasih

Aku: (dalam hati) the fact is I am 20..haha

And I was like...kah kah kah..tersenyum sendiri..mesti orang nak buat survey macam-macam..maaf ye kak..saya lapar sangat..

Sadaqallahulazim

2 comments:

  1. ada juga orang tepon nak cakap dengan orang dewasa yer, kalau nak cakap ngan mak or ayah normal la tu.. kelakar betul la orang tu huhu

    ReplyDelete
  2. ntah la miss...nk jual brg kot..biasela tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...