08 April 2012

Terima Kasih Kerajaan Malaysia! hehe

Bismillah.

Hehe. Hari tu budak-budak IPG dapat voucer buku. Aku tak tahu nak beli apa dengan voucer RM200 tu. Ingatkan nak beli buku untuk adik tapi cari punya cari tak jumpa langsung. Tak tahu nak beli apa. So, aku spent sikit beli paper, notebook, CD-rom, clear case dan 8 jenis novel. Haha. Hehe. Bahagia lah juga sebab dah lama aku tak beli novel. Mula-mula beli 7 jenis je tapi bila dah nak bayar, akak kat kaunter tu cakap ada RM13 lagi. Aku dah blank tak tahu nak pilih apa so aku tambah satu lagi novel. Hehehehehehe. Setakat lebih berapa ringgit je pun. Mula-mula spent RM50 di MPH. RM150 lagi di Popular Bookstore. Seriously, dalam sejam dua jam juga pilih barang. Betul-betul blank. Rezeki aku lah kan. Tercapat juga hasrat nak menambah koleksi novel. 

Tadaaaaaa

Rasa bersalah pulak sebab menyalahkan kegunaan yang disediakan. Rasa bersalah juga sebab tak mampu nak tunaikan permintaan adik lelaki yang minta beli buku yang dia nak. Sorry dear. I couldn't find it. Takpelah. Before balik cuti nanti aku cuba cari lagi. Novel "Star Crazy Me" tu untuk adik perempuan aku. It's not mine. Although I am a TESL student, tapi aku lebih suka baca novel Melayu. Cuba bagi novel English, sebulan kot nak habiskan satu novel. Entah. Dari dulu memang macam tu. Sorry. Hehe. Balik cuti ni kena beli rak buku untuk koleksi novel aku. Yay! hehehe. Bye. Happy ni :D

sadaqallahulazim

4 comments:

  1. semalam dapat tengok je novel-novel kat popular tu..akak sng jer pinjam novel adik yg mmg suka beli novel hehe..mcm bnyk novel best2 skrg yg penulis muda yg tulis..cerita yg agak fresh dan tak keterlaluan heavy plot cerita hehe

    ReplyDelete
  2. hehe...skrg ni pon smbil2 buat asgment smbil2 bc novel..keje gile la jg..haha..xpe..de duit lebih beli la :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...