11 March 2012

Hobi baru aku yang baru bermula

Bismillah.

It's not about about money, money, money..We don't need your money, money, money..haha..

Nak cerita sikit pasal duit.


tadaaaa

Setakat ni baru RM40.00....hehe...aku suka kumpul duit baru..hobi ni bermula lepas aku dapat sejumlah duit yang hampir sama..sama sebab nombor siri kat tepi tu ada flows..what does it mean..contoh,nombor pertama ialah 1234567..next is 1234568..hehe..tu contoh je tau..

ni plak gambar duit syiling baru..sejujurnya,aku lebih suka pattern duit syiling lama..kurang gemar dengan duit baru ni..hehe..

Teringat insiden di Butik Almas beberapa minggu yang lepas.Masa tu aku nak bayar brooch..Masa bayar tu aku tak perasan yang aku guna duit syiling baru walaupun pada hakikatnya aku nak simpan duit tu.Tak nak guna kalau boleh.Bila hulur je duit kat akak cashier,dia pun jerit... "waaa..kamek dapat duit baru...yay yay!".. And I was just like, "errrrr..."..haha...senyum je lah..dia excited kot dapat duit baru.Semalam,before masuk departure hall,my friends and I went to the nearest McD for breakfast..Lapar sangat-sangat..guess what?Aku dapat duit syiling baru 20 sen..Cantik..Warna ala-ala emas gitu..tapi kecik he..kih kih..Kali ni, aku pula yang excited..haha..Duit 10 sen aku kurang gemar tapi duit 20 sen aku suka..hehe..aku simpan je..tak nak guna..weee...

bila tengok duit syiling ni,teringat duit syiling seringgit yang lama tu..hehe..

p/s : I'm home! Lepas rindu kat si kecil Ikram semalam..Encik Fudhail ada kat Mansurah..tak tahu bila balik Cairo sebab line tak okay..Tak boleh nak tanya apa-apa..tsk tsk..Ayah nampak slim..haha..Mak masih dengan kumpulan tahtim semua tu..Adik laki tak balik lagi sebab ada kem..Adik perempuan minta gaduh je :P

sadaqallahulazim




4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...