16 March 2012

cikgu berceloteh[KISAHKU]

Bismillah.

Kepala aku dah jammed cari idea untuk PBS..pheww..hehe..Susah juga nak jadi cikgu ni ye..Baru tahu yang kami kami yang bakal berkunjung ke sekolah Isnin ni kena prepare untuk aktiviti untuk budak-budak. Mak aih. Tadi aku pening kejap. Sebab hari tu, masa taklimat, tak ada pula pensyarah sentuh pasal aktiviti untuk budak-budak. Nak tak nak, terpaksalah perah otak cari idea. Alhamdulillah, fikir punya fikir dapat idea. Mudah-mudahan menjadi lah idea tu asalkan ada kaitan dengan arahan assignment. Terpaksa berkorban duit untuk kredit Celcom, text kawan-kawan yang lain buat itu buat ini. Terpaksa ke? hehe. Tak adalah. Rela sebab aku risau kalau ada di antara kawan-kawan aku yang lost. Tugasan kumpulan kena ada cooperation  ye tak? 

 
Sumber: Google

Aku pening. Dua lagi task tak sentuh lagi. Bahan tu ada tapi masalahnya bila nak menaip, jari jemari aku ni boleh 'cramp'..UNBELIEVABLE!! ngahahaha. Dengan otak sekali cramp. Adei. Penatnya jadi pelajar ni kan? Tapi seronok juga bila fikirkan balik. Erm, hari ni aku tak ada apa-apa nak kongsi. Sekadar berkongsi cerita yang tak seberapa. Sejujurnya, aku perlukan motivasi dari Encik Fudhail. Nak nangissss. Sekarang ni susah betul nak contact. Nak dengar suara pun susah. Orang asyik dengan buku je. Aku kena faham keadaan dia. Tak boleh nak bandingkan keadaan dulu dengan sekarang. Teringat apa dia cakap semalam.

"orang busy.makan pun tak sempat."

satu lagi,

"hp pun macam tak ada fungsi je.letih menghadap buku je."

alahai abang sayang.senyum.tak perlu kata apa-apa.bila fikir-fikir balik,aku pun banyak kerja.tidur selalu je lewat.mata dah macam panda.dua dua pun sibuk.hem,sejak semester baru ni,tak menang tangan rasanya.dia aku sama je.nasib baik ada kesempatan update blog.curi-curi.hehe.okay,nak sambung kerja.

sadaqallahulazim.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...