15 February 2012

Marah.

Bismillah.

Entry pendek tapi penuh emosi.Aku paling tak suka bila hal yang ada kaitan dengan agama diambil remeh. Aku paling pantang orang yang suka timbulkan isu agama tapi hakikatnya pengetahuan KOSONG.Aku paling tak suka bila orang cakap macam-macam,cakap itu ini tapi langsung tak pernah nak berubah.Aku paling tak suka orang cakap tapi tak fikir sebelum cakap.Aku cukup tak suka.


Sumber : Google


Semalam dan hari ini,aku rasa aku dah macam gunung berapi,berasap dah.Telinga aku panas.Tapi aku tak nak cakap apa-apa.Setakat ni aku diam.Ya Allah, jujur aku cakap,aku tak mampu.Ya Allah,aku betul-betul tak kuat.Ya Allah,aku sakit sangat.Aku harap tembok kesabaran aku masih kukuh.

Sadaqallahulazim.

4 comments:

  1. amboi marah benar nmpknya cikgu..sabar la hehe walaupun sya ni jns tak penyabar, selalu kalau ada yg tak puas hati sya akan suarakan jer..

    ReplyDelete
  2. suarakan sekali pun tp org yg ditegur x ambil peduli..susah jg cik hana..

    ReplyDelete
  3. sabar yea.. manusia mcm tula.. nk bercakap tp gitu.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...