25 February 2012

Art Therapy..Try it..

Bismillah.

Sedikit perkongsian di malam hari. Aku rasa ada yang tahu ada yang tak tahu pasal Art Therapy ni. Caranya mudah. Tarik nafas perlahan-lahan. Rehatkan diri..so that you feel calm and relax..Close your eyes..make sure that you have pencil or crayon or any writing/drawing material in front of you and a piece of blank paper..With your eyes being closed, move your hand and start to draw on the piece of paper..Draw anything that symbolizes yourself..

Ni yang aku buat..Tapi kurang sikit bila bab therapy tu because I did this with my eyes being opened.Terpaksa okay sebab kesuntukan masa.Hari tu banyak replacement kena buat.Haha.Kalau tutup mata, aku rasa tak menjadi sangat kot.Hehe.

aku adalah seorang manusia yang suka melukis..apa je benda yang ada kaitan dengan seni aku jadi semangat..
bab nyanyi pun macam tu juga..apa-apa je lah..hehe.. 

Why don't you give yourself a try? Hehe..Sekadar berkongsi. Baru balik dari event Battle of the Band di IPG ni..Cikgu pun ada band kalau nak tahu..Aku band penonton je..hehe..Selamat Malam..Salam Sayyidul Ayyam buat semua..

sadaqallahulazim.

6 comments:

  1. ohh...mcm tu pon ada ker??bru first time dngr..hehe,kena try ni

    ReplyDelete
  2. ada....sbnrnya sy pon baru tau pasal ni..hehe

    ReplyDelete
  3. tutp mata? haru jd nyer akak oi..haha...

    ReplyDelete
  4. sbb tu lah kte pggl 'therapy'..klu bukak mata jadi art lesson dik oi..haha :P

    ReplyDelete
  5. owh..1st time dgr..mcm ne ea nk lukis smbil tutp mata.. kalau zz lukis mesti jd x cntik.. hncur terus...hehe

    ReplyDelete
  6. cantik x cantik tolak tepi..hehe..aslkan kita bleh tau apa yg ada pd diri kita dh cukup..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...