22 February 2012

30 Days of Challenges(Day 27) - Your feeling when your bestfriend couple with your admirer and lover :)

Bismillah.

Sorry.I missed out something.Sebenarnya 30 days of challenges ni aku dah buat tahun lepas.Rupa-rupanya, ada satu soalan yang aku tak buat. Sorry Kak Sheeda. hehe.

What will I feel when someone that I really love or someone that I really admire is in a relationship with my bestfriend? Sejujurnya, mesti lah aku rasa...

SEDIH....
(Sumber : Google)

Sejujurnya..mestilah aku rasa 

MARAH.... 
(Sumber : Google)

Sejujurnya mestilah aku rasa 

CEMBURU.... 
(Sumber : Google)

Tapi lepas semua rasa negatif tu aku buang,aku rasa aku akan redha dengan ketentuan Allah SWT sebab..

Sebab..hidup manusia adalah di tangan DIA..betul tak?

hehe.boleh pula tertinggal satu entry.teruknya aku.hehe.MAAFKAN KAMEK KAK SHEEDA :D

sadaqallahulazim.


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...