22 January 2012

Neraka tu panas,awak.

Bismillah.

Coretan pendek untuk AWAK

"Awak,nak cakap sikit.Allah tu Maha Adil.DIA tahu segala yang ada di bumi. Awak,suatu hari nanti Allah akan balas perbuatan awak tu.Nawaitu awak tu memang tak betul dari mula.Awak tahu tak syirik tu apa?Awak tahu tak,orang lain sakit sebab perbuatan awak?Yang kena sakit,yang tak kena pun sakit.Awak,apa yang awak nak tu hampir menjadi tapi Allah tu adil kan? Allah tu sentiasa bersama orang yang sabar. Satu lagi, neraka tu panas awak. Panas sangat-sangat."

sadaqallahulazim.

2 comments:

  1. sgt panas.. x terjangkau rasanya.. skrg ni org suka sgt main syirik.. x suka, x puas hati, x terima pinangan semua nk guna syirik.. manusia akhir zaman..

    jenguk dan komen kalau sudi =) : Short Speech Ecom 1

    ReplyDelete
  2. kadang2,org yg penuh dengan hasad dengki mmg mcm tu..semoga kita dijauhkan dari benda2 mcm ni..amin :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...