24 January 2012

aku terfikir.

Bismillah.

Hujan menyirami bumi Kuching.Alhamdulillah.Hari yang sejuk,mendamaikan dan meyegarkan.Entahlah.Aku suka keadaan macam ni. Tenang je. Tapi, hari yang tenang tak setenang hati aku. Kenapa? Hurm. Sebab dia yang tak ada khabar berita. Hari mendung. Dengan aku aku sekali yang mendung. Maaf lah ye, readers. Dalam beberapa hari ni, aku tak benda yang nak dikongsi. 

comel plak budak ni..hehe
sumber : Google


Tak ada benda yang menarik nak diceritakan selain berkongsi mengenai hal hidup yang belum ditemui jalan penyelesaiannya. Aku bukan suka sangat nak berkongsi hal peribadi di blog ni. Entahlah. Kalau aku ada duit, dah lama aku jejakkan kaki ke Mesir. Waktu hujan adalah antara waktu mustajab untuk berdoa. Doalah selagi termampu. Hurm. Dah masuk hari yang keempat. Aku pun tak tahu apa yang jadi. Semoga dilindungi Allah,sayang. 

Sadaqallahulazim.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...