15 December 2011

Alhamdulillah.Degree year,I'm coming...

Bismillah.

Result final exam dah keluar hari ni.IPG aku lambat sikit.Ada member dari IPG lain yang dah cek beberapa hari yang lepas.Hehe.Result aku?Alhamdulillah.Syukur ke hadrat Allah SWT.Berbaloi lah selama ni kan.Bermakna kot result final exam ni sebab ni penentuan untuk aku masuk ke degree year bulan Januari nanti.Apa-apa pun,alhamdulillah. Keputusan penuh kena tanya HEP bila balik Kuching nanti.

weeee....malam tu aku mimpi ada student fail..
nasib baik bukan aku..nak kata tidur tak baca doa tak juga.haha

Now I can breathe easily.hehe

sadaqallahulazim.

4 comments:

  1. tahniah..trskan usaha untuk berjaya dan menjadi seorg pendidik yg baik :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah. tahniah erma. teruskan usaha. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...