02 November 2011

I'd like to say "I'm Sorry" maybe?Hehe - Pengalaman :)

Bismillah.

Hostel xde air.Leh gila aku lama-lama macam ni.Haha.Adei.Time biasa xpela tapi kalau time Jepun tengah perang dengan Korea camne? *eh,pernah ke Jepun perang dengan Korea?hehe.kene belajar sejarah ni* 
Aku rasa mereka yang bergelar perempuan je yg paham keadaan tu.sob sob.Xpe.That is a special gift given by Allah SWT to me..I mean semua perempuan lah. :p

Actually, I was just finished with my 'blog walking ritual'.Baru aku tahu yang ramai senior kat IPG ni ada blog.Cool.Seronok baca pengalaman orang lain.Tak salah kan?Bukannya kita kepoh cari gosip tapi membaca untuk suka-suka.Best :) Different people with different experience and we have different opinion towards them . Janji tak fikir bukan-bukan sudah.

Erm,hari ni nak share something yang dah lepas.It should be wordless Wednesday but aku terlebih word plak.Lantak lah.Lepas Musical Night tu, orang duk sibuk tag gambar dekat FB.Aku dengan slumber nye me'remove' tag2 tersebut..hehe..kejam kan?but why I did that?sebab aku tak selesa dengan baju malam tu.Then I realise,lain kali nak perform kena nyanyi lagu nasyid je.Don't sing English songs unless you're singing at KBOX lah.Hehehe *rindu nak memekak ngan member.xpe.tunggu exam*

A photo by Fun.Anyway syukran jazilan ya FUN :)

The second one..By Bong..Thank you so much :)

Bila aku tengok balik aku rasa nak tergelak pun ada tapi xpe.Pengalaman mengajar kita.Experience is the best teacher.Ye x?Hehehe.Dua gambar ni je yang aku boleh terima.Yang lain sorry,I have to remove the tag 'cause I feel uneasy,uncomfortable and ermmm etc..This is my first performance.Lepas ni aku tak tahu lah aku nak ikut ke tak.Penat.Masa tu clash dengan MUET..hailaaa..memang pening la jugak.Tapi xpe.Dah lepas.

Nah..amik kau..The Lady in Red with "The Power of Love"

sadaqallahulazim


2 comments:

  1. ingin mek mok diat ktk nyanyi.. malam ya kmk orang sik da g.. hehehe

    ReplyDelete
  2. sora mek x kck..hehe..lelah eh..mls ekot benda cmya gk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...