22 October 2011

30 Days of Challenges(Day 29) - Something you could never get tired of doing :)

Bismillah.

First of all,I would like to say that I love this challenge..Why?hehe..I don't have any solid evidence for it.

Apa eh yg x memenatkan aku?

1.Calling 
Those who are born in January are chatters.This is very true indeed.No wonder aku banyak cakap.Hehehe.Aku takkan penat kalay calling.Dengan mak and makcik aku memang banyak cerita yang nak dikongsikan.Tak kisah la pasal apa.Dari apa yg mak aku buat sampai cerita baby sebelah rumah,adik2 yg ada kat asrama semua keluar.Hehe.Seriously,my mom is my best friend.Dengan makcik aku plak,memang semua benda ada je yg nak diceritakan.Aku tak tahu lah kenapa tapi memang dah macam tu sebab rapat dari kecik2 lagi.Adik2 aku je yg x tahan.Hehehe.Satu lagi,dengan Encik Fudhail lah.Walaupun pakcik yang sorang tu x byk cakap tapi aku torture jugak biar dia cakap.Kejam x aku?Hehehe..saya syg awk lah Encik Fudhail :)

2.Baca novel
Camna nak cakap eh..Walaupun aku makin jarang beli novel,tapi aku tetap suka benda yg bernama novel..Dah minat kot

  
say no to this picture..hehehe

3.Online
Ni memang tiap2 hari kecuali bila line terminated sebab broadband blom bayar...muahahahaha

4.SMS
eh,common lah ni..memang tak penat punya..jangan tanya kenapa sebab aku rasa korang tahu apa jwpnnya..btol x?

5.stay kat rumah
sumpah x boring.baiti wajannati.rumahku syurgaku.hehehehe

aku rasa tu je lah :)

sadaqallahulazim

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...