12 October 2011

30 Days of Challenges(Day 22) - A letter to someone who you loved the most :)

Bismillah

I'm blur and I really don't know what to do after I read this question.It's okay 'cause I'll try my best.hehe.This is general 'cause I didn't mention any names.If you feel that you're the person that I loved the most then the letter is proudly given to you.

Dear you(the person whom I loved the most),


This is an e-letter.You'll discover this letter soon.I would like to remind you that this letter will have a mixture of languange.English,Malay and my very own languange.Bear with me baby.Haha.


First,
Thank you so much for loving me and I know that no one can do that unless it is you.I am a girl with nothing.I have nothing but I do have a heart.Gentle reminder,baby.I keep it for someone who really need it and I know it's you.


Twist.
Pergi BM plak.Tak pun bahasa Erma Nazillah.Hai awak yg saya sayang,saya memang senang nak sayang orang tapi bila saya dah sakit sekali,saya tak nak sakit banyak kali.Kenapa eh?Sebab,saya tak suka toleh belakang bila saya nampak ada benda yang salah.Berkias plak kan?Tapi tu lah kenyataannya.


Awak,kita bukan budak kecik.Awak dan saya dah besar.Dah boleh fikir mana satu elok mana satu tak elok.Sayang saya sebab saya adalah saya.Jangan sayang saya sebab awak memang tak ada pilihan lagi.Jangan sayang saya sebab luaran saya sebab saya tak lawa saya tak seksi macam perempuan2 yg awak pernah jumpa.





Benda yang lepas biarlah lepas sebab hidup kita ni ada hala tuju yang lain.Hala tuju yang lebih berguna.Ikhlas ke saya ikhlas ke awak biarlah Allah yang tahu.Lagipun,kita tahu siapa diri kita kan. *wink wink* 


Lagi satu,hidup ni kena sentiasa dengan Allah SWT.Kalau redha Allah kita tak boleh nak dapat,syurga Allah lagi susah kita nak capai.Janji dengan saya,apa-apa yang kita buat,apa-apa yang kita cakap,apa-apa je benda yang ada dalam hidup kita biarlah diberkati oleh Allah SWT.Saya sayang orang sebab niat saya sebagai seorang manusia.Hablum minan nas.Bukan niat nak mainkan ke apa sebab saya percaya satu benda.Life is like a wheel.It will go round and round.Kadang-kadang,kita ada kat atas.Suatu hari nanti,kita akan ada kat bawah.Jangan leka sangat dengan apa yang ada kat depan mata sekarang ni sebab semua adalah duniawi.Lagi satu,saya percaya yang kalau hari ni saya main-mainkan orang,sakitkan hati orang,tak mustahil suatu hari nanti Allah balas apa yang saya buat dekat orang lain.Saya tahu awak pun percaya dengan benda yang sama kan?


Sekali lagi saya nak cakap,saya gadis biasa yang takde papa.Saya ada hati je.Saya simpan hati tu untuk seseorang yang betul-betul nak jaga hati saya.Kalau awak rasa awak sanggup,silakan.Yang penting kena ikhlas sayang saya.hehehe


tu je lah nak cakap.surat ni aku tak buat rangka before aku taip.aku main taip je apa yg ada kat dalam otak.semua dari hati ok?hahahaha ;p


sadaqallahulazim :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...