11 October 2011

30 Days of Challenges(Day 21) - Talk about your admirer :)

Bismillah.

Soalan gila!Habis kantoi aku minat tangga orang kelak...Haha..Kidding :)

Ok.Admire sapa?Haha.Seorang insan yang aku mula rapat masa dekat sekolah dulu.Bila aku fikir balik,aku suka dia maybe sebab dia ada ciri-ciri seorang abang,ketua dan 'tukang lecture' yang baik sebab dia selalu bagi ceramah.Haha.Siapa dia?Biarlah aku je yg tahu..Dan orang yang lebih mengerti..Chewah..Siapa dia?

Dia adalah akhi A***** H*****...tetttttt....sumpah!memang aku admire dia masa dekat sekolah dulu.sekarang tak kot sebab dah lama x jumpa.pic?kat fb ada tapi dkt fb dia je lah..hehehehe..dulu masa birthday aku yg ke-19,dia punya wish tu memang mendalam lah maksud dia.tak ingat lah macam mana tapi lebih kurang macam ni

"....bla bla bla...semoga menjadi seorang srikandi..bla bla bla" ada dalam bahasa Arab sikit

ya akhi,insyaAllah,ana akan menjadi seorang srikandi buat diri ana sendiri,usrati wa habibi wa Allah Taala..yg penting jadi salah seorang srikandi Islam..InsyaAllah..hehehe..

tu lah dia.

sorang lagi siapa eh?saya admire insan ni sejak dia 'lamar' saya >.< muahahaha kenja

siapa dia? dia adalah dia.haha


Kenapa aku suka dia?Sebab..................

Dia pendiam tak banyak cakap tapi dengan saya dia banyak sangat cakap..
Dia pemarah angin satu badan tapi kalau saya yg marah habis la dia...weeee ;p
Dia nampak 'innocent' tapi dia sebenarnya senget..sengal la jugak..haha
My personal opinion, a guy with spectacles is damn gorgeous..haha..tak nerd pun..he is..muahahaha
Dia sayang saya..Saya sayang dia..

And that are the reasons why I admired him..Dia siapa?haha..tak perlu sebut nama..malas nak taip sebab panjang sangat..

tu je nak cakap..sadaqallahulazim :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...