07 October 2011

30 Days of Challenges(Day 18) - 5 things that irritate me about opposite/same sex :)

Bismillah.

Easy question I guess.Haha.Okay,let's start with 5 things that irritate me about opposite sex.

Boys out there,bear with me :)

1. perasan HANDSOME..(kira control macho gitu..yuck!MENYAMPAH)

2.smoker & drinker (aku benci bau asap rokok sebab rumah aku xde smoker..benci benci)

3.serangga perosak (serangga perosak yg merosakkan bunga2 di taman..ada maksud tu..paham2 je la)

4.tak ada wawasan (bagi yg tak ada cita-cita,malas nk sambung study semua tu lah)

5.tak solat (ni memang...huh..xtau nk ckp pe)

Same sex plak

1.mengade

2.menggedik

3.sombong(macam dia sorang je boleh buat semua.macam dia sorang je ada semua.aku alergik dgn org mcm ni)

4.tak solat

5.tak jaga aurat

tak perlu explain panjang lebar sebab aku rasa korang lebih daripada faham.betul x?hehehe

tu je lah nak cakap.

sadaqallahulazim :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...