06 October 2011

30 Days of Challenges(Day 16) - Short term goals for this month and why :)

Bismillah.

Delayed.Hehe.Semalam saya kepenatan.Tak pe.Misi mesti diteruskan.Yeah.

Short term goals for this month.

1.Baju annual dinner.
Muahaha.Next week annual dinner IPG aku.Baju tak beli lagi.So hari ni kena keluar beli baju.Hari tu dah survey.Hehehe

2.Kena jaga suara untuk malam muzikal.
Yang ni aku penat sangat.Tapi nak tak nak terpaksa buat.Ikutkan hati kadang2 ada la juga rasa nak lari,tapi tak boleh sebab niat baik tu masih ada sampai niat tu menutup niat jahat aku.Muahaha.



3.Susun portfolio
Yang ni kena buat sebab nak studi.Ada sesetengah subjek yang aku tak atur lagi.Hehehe

4.Studi untuk final exam.
Yang ni wajib.Aku tengah pening kepala fikir macam mana nak atur jadual harian aku.Semangat nak studi tu ada tapi bila dah penat mata ni cepat sangat nak lelap.Hehe.

tu je lah nak cakap.

sadaqallahulazim :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...