13 September 2011

Allah sentiasa memdengar doa hambaNya.

Bismillah.

Hati kena yakin.Hati kena tabah.Hati kena redha.Hati kena sabar.

Segumpal darah yang bernama hati ni lah yang akan menjanjikan kemanisan sabar,redha,tabah,yakin semua tu.

Macam mana nak dapat?Jawapan dia : DOA



'Addu'a silahul Mukmin' - Doa itu senjata orang Mukmin

Ingat juga aku dengan al-hikam yang aku belajar 4 tahun lepas before PMR.Mode rindu belajar Bahasa Arab dah ON.

Ya Allah.Syukur sangat-sangat.Dia dah sedar.Aku cuma takut dia koma.Tapi alhamdulillah.Semuanya dah okay.Get well soon sayang.Ingat juga dia dekat aku.Have enough rest for yourself.Apa-apa pun,terima kasih banyak-banyak ya Syed Fatih.Kalau Rox tak inform,sampai bila-bila pun aku takkan tahu.Syukur alhamdulillah.

Tu je lah.Malam ni tenang sikit hati.Huhu.Rindu :(

-sadaqallahulazim-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...