27 September 2011

30 Days of Challenges(Day 7) - A photo of an animal you'd love to keep as a pet :)

Bismillah.

Dah masuk hari ketujuh.Alamak.Hari ketujuh ni pasal haiwan la plak.Sebenarnya aku ni tak ada la suka sangat dengan pet ke apa sebab aku geli dengan bulu kucing semua tu.Hehehe.Kalau orang tanya aku,aku suka haiwan apa.Mesti orang pelik dengar jawapan aku sebab aku suka kuda..tak pernah seumur hidup aku tunggang kuda.Tengok kuda tu pernah lah tapi belum ada kesempatan nak naik kuda tu.Setakat cuci mata.

If someone ask me,what is the animal for me to keep as a pet, my answer is the little poney 'cause poney is cute.Believe me.Google it yourself. You'll discover it soon.Anak kuda memang comel. Nasib baik tak ada unicorn the mythical beast. Haha. Sebab kalau orang tanya lagi, confirm aku jawab unicorn. Persian cat is cute and furry but sometimes I'm scared with it. Nak pegang lama-lama memang aku tak reti. Setakat usap badan kuching sekali dua boleh lah. Tapi kalau nak angkat belai-belain manja gitu ala2 baby, ko tunggu lah sampai esok. Confirm tak terangkat punya. Ngehehehehe.

Poney ni comel sebab dia kontot je.
Macam dwarf la jugak. ^^



p/s : lambat sebab semalam tidur awal.hehehe.

sadaqallahulazim :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...