24 September 2011

30 Days of Challenges(Day 5) - What makes you different from everyone else :)

Bismillah.

It's Saturday means it's no-lecture day..haha..masih bermalas-malasan di bilik.Tak mandi tak basuh baju lagi.Semalam nak basuh tapi dorm tak ada air plak!grrrrrr~macam tinggal kat gunung je.Tension I.Nasib baik malam tadi tak blackout.Pandai plak sang elektrik ni eh.Tatkala sang air kepenatan dan berhenti seketika daripada berkhidmat kepada manusia,sang elektrik dengan murah hatinya menabur bakti.Perghhh.Praktis ayat BM jap.hehe..

Okay,let us continue with the fifth challenge on the fifth day of my mission.The question is what makes you different from everyone else?I have a simple answer for that and it really portrays who I am.I made it on my own once.if I'm not mistaken,it was one of my ES's task in semester 1.Thank you Miss Jess for giving me the idea.Hehe.Shall we start?

Lets see.I am ERMA NAZILLAH binti Hamsani.Erma Nazillah ada satu je kat dunia ni.Aku takkan pernah sama dengan orang lain.

E - excellent, elegant, energetic
R - realistic
M - marvellous
A - authentic

N - neat
A - artful, artistic
Z - zealous
I - impressive
L - leader
L - logical
A - active
H - honest

hahahaha..semua yang ada kat atas ada pada diri aku.Tak percaya?Tanya OYUKI TRAH..muahaha..

excellent,elegant,energetic - sapa tak suka benda2 best macam ni..  ;p

realistic - being real.tunjuk yang mana satu betul.lagi2 bab kerja.

marvellous - ni macam mengada la plak >.<

authentic - I am myself.Tak boleh jadi orang lain.Tak ada copy2.Kira authentic la kan..hehe

neat - saya sukakan kekemasan.benda kemas nampak bersih dan menarik.tak gitu?

artful,artistic - orang cakap aku kreatif sebab aku suka buat benda2 yang orang tak buat.ada je idea yang keluar.ye kot sebab aku suka benda yang ada kaitan dengan seni.tak kisah la apa.bahasa ke lukisan ke idea untuk lakonan ke apa ke.tak tahu lah.it's just me.dari kecik2 lagi aku suka melukis.tahu tak aku lukis apa?aku lukis gambar pengantin perempuan pakai gown kahwin.cousin2 aku dok gelakkan lukisan aku sebab leher kartun aku tu panjang.aku diam je.hehehe.

zealous - yang ni aku tak reti nak explain macam mana.it's about great energy towards something :)

impressive -semua benda yang kita buat, kenalah memuaskan hati kita dan hati mana2 pihak.btol tak?

leader - benda ni semua orang mesti ada.leadership.manusia kan khalifah di bumi Allah :)

logical - tak suka la benda tipu2 olok2 ke apa.yang penting kena logik.merapu kadang2 takpe >.<

active - yang ni kena aplikasikan dalam kelas or apa2 yang kita buat.being active or being part of the crowd.yang ni betul kot sebab dalam kelas aku memang tak boleh dok diam.peace (^^,)V

honest - this is the essential part of life.being honest to people around you.kalau ko tu kuat menipu ada ke orang suka?jujurlah setakat termampu.tapi kadang2 manusia memang tak lari dari 'bebulak' hehe

yippie!cabaran kelima dilalui sudah.

sadaqallahulazim

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...