29 September 2011

30 Days of Challenges(Day 10) - A photo of your favourite place to eat

Bismillah.

Dah masuk hari ke 10..hehehe...hari ni topik pasal makan..lapar la plak..tak makan lagi ni..kalau bab makan,aku memang cerewet..belacan aku tak reti,cencaluk kata org swak pun ku x pandei,berulam boh jak.Anak Melano Bintulu pun x pandei makan belacan Bintulu..Rugi sik rugi sik?haha..Apa lagi eh..DURIAN TEMPOYAK pun aku tak pandai..Linut pun ku x pandei..Nang rugi lalu2 lah..Cium bau org numis belacan idung ku dah gatal2..Bukan sombong tapi selera masing2 tak dapat nak elak..Kalau aku nak list makanan apa yg aku tak pandai makan,memang buang masa lah..Haha..Tapi kalau tempat makan,aku tak suka tempat mahal-mahal..Tapi kalau ada rezeki lebih tu,tak kisah la kan..

Personally,there are 2 favourite places of mine.

1.Home sweet home.Sebab apa?Aku boleh masak apa yang aku nak.Bahan semua ada depan mata.Nak melahap banyak mana,ikut suka aku.Kan seronok?Lagi seronok kalau makan dengan family.Tak kisah la apa yang kau masak.Tapi jujur lah.Aku suka makan kat rumah.Air tangan mak air tangan sendiri tu lebih bermakna.

ni masa raya hari tu.ayah buat makan2 sikit.tahlil.tapi antara family je lah.ntah apa yg ayah aku dok tunjuk..hehe

aku suka makan kat stall.aku suka night stall kat Satok,Kuching.Hahaha..
Open air..bleh makan ABC..ok la jugak..Hehehe


ni lah dia..aku orang biasa..aku tak suka pergi tempat mahal2..aku dah boring makan KFC..
kadang2 mual la jgk..hehe

rasanya setakat tu je lah.

sadaqallahulazim :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...