16 March 2011

Saya dan Exam.

Bismillah..

Exam?One of the things that annoyed me as a student..Not that much but a little bit..Maybe..Staying up late at night,revising every chapter,notes here and there,Collins Cobuild,the-most-handsome 'man',my beloved Mr.Oxford and bla bla bla..

Malas nak cakap banyak..Just nak show few photos.Bila mata aku dah tak larat nak menghadap buku and notes,tangan aku cepat je capai camera and snap.Hilangkan stress sebab my mind dah sibuk dengan traffic jam. Aku rasa korang akan lebih faham kenapa otak aku jammed.Aku pun tak tahu kenapa kali ni slow sangat.Tapi at least boleh la masuk walaupun agak last minute.Hehehe.

Words and pictures can work together to communicate more powerfully than either alone.
William Albert Allard
Okeh..The first night
aku xbleh belajar atas meja.confirm terlentok.so katil la tempat aku


second night..masih lagi revise subjek yg sama..kali ni kat lantai plak..pelik-pelik je kan..
nasib baik bilik tu luas..hehe

ubat tahan ngantuk

Ada lagi gambar.Tapi malas pulak nak upload semua.Ni saje je pon.Okeh.Dah tengahari.Nak pegi makan.Zohor pun dah masuk.Aku rasa setakat ni je lah.

akhir kalam.budak mentah.end of writing



6 comments:

  1. gud luck dikk .. slow2 ok :)

    ReplyDelete
  2. thanks! ^^ da abes exam da pon...hehe

    ReplyDelete
  3. Eh, comel la sticker kat laptop tu. Warna warni :)

    ReplyDelete
  4. bila penat tido jer..sekejap pun jadi.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...