06 December 2010

Salam Maal Hijrah-1432H


Bismillah..
Tahun baru..Insyaallah ada azam baru..
Cuma beberapa hari ni,aku rasa bosan sikit..emm..byk laa jgk..
rasa kosong + sunyi ada jgk..memang ada pon..xpela..sabar..
1432H..Tahun yang bersejarah..
Mudah-mudahan,dgn kedatangan tahun baru ni,Allah akan lebih merahmati kita..
Sama2 dimurahkan rezeki..
Harapan utk diri aku sendiri..
Hoping for a better life for this year..
Xkisah laa dlm bab apa..
Dgn Allah,keluarga,pelajaran,sahabat dan cinta..
Semua org nakkan yg terbaik..
Aku harap sgt aku jadi seorang yg lebih penyabar..
Sebab aku rasa buat masa skrg ni,sabar tu laa yg paling penting..
sabar utk apa?biarlah aku je yang tahu..
dan DIA..yang kt atas tu..

akhir kalam.budak mentah


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...