10 December 2010

Layan Drama Melayu


Bismillah..
Huhuhu..Aku ni jarang sgt tgk tv..
Tapi ada satu drama ni yg buatkan aku bminat nk tgk..
Qasidah buat Laila kat Astro Oasis..
Aku sendiri pon xtahu drama ni baru ke lama..
Maybe aku dah ketinggalan jauh tapi xpala..
Memang pon..Tahun 2004...kekekeke
Xsalah kalau nk tgk kan..
Kisah pasal seorang gadis yg bpegang kuat pada ajaran agama..
Pada masa yang sama,seorang lelaki yang hanyut dlm maksiat jatuh cinta kat perempuan ni..
Banyak mesej...Very Islamic..Penuh dgn teladan..
Aku terfikir satu..Pasal watak Fahrin Ahmad yg jd anak Dato'dlm cerita tu..
Anak org kaya semua mcm tu ke?Al-maklumlah..
Dah selesa sgt hidup then lupa dgn ajaran agama..Huhu..
Tak tujukan kpd sesapa..Sekadar renungan..
Harta x menentukan segalanya..Huhuhu..
Sile laa tgk drama ni kpd sesapa yg blom tgk..

akhir kalam.budak mentah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...